W-SQUAD

I'M PERFECT DUO

Description

 

Essential product duo for emphasising the eyes and making your eyebrows look their best.
The first product is an intensely black, highly pigmented kohl eyeliner, which is smooth to draw with, and can be used both on and outside the waterline, to give depth and magnetism to the eye.
The second product is a high performance eyebrow gel, that gives a full but natural look to the eyebrows. The innovative '2 face' brush has a comb on one side and is smooth on the other for application of the product.

Available in three colours:
Contains:

Kohl:
Rose Hip Seed Oil: protective action
Oil Sunflower Seed Oil: protects against ageing, leaves the skin silky and smooth
Extract of Rosemary: skin cleansing properties
Tocopherol Acetate: Vitamin E, protective, preserves the skin's moisture, keeps the skin soft and smooth

Eyebrow gel:
Witch Hazel Water: tones the skin, soothing action
Mallow extract: softening, moisturising, protective

Eyebrow color

Item reviews

3 reviews
Write your review
Tuesday, 7 July 2020 20:53 Vanessa BENE MA NON BENISSIMO

Ottimo il Kajal. Non mi ha convinto invece il pennellino per sopracciglia, il colore all'interno è molto pastoso e non si ottiene un effetto "riga sottile" per ricreare il pelo delle sopracciglia; forse è buono per chi cerca un effetto tattoo pieno, io preferisco riempirle con linee sottili per un effetto più naturale. Inoltre ho preso la tonalità più scura ma è troppo marrone per chi ha sopracciglia bruno/nero.

Thursday, 21 September 2017 16:41 eleonora Intenso

Ho acquistato questo prodotto soprattutto per il kajal, che utilizzo sempre all'interno dell'occhio. Lo trovo molto più delicato e facile da stendere rispetto alla rima piu dura di una normale matita. Necessita di essere riapplicato ma il prodotto non si accumula nella parte interna dell'occhio quando inizia ad andare via, come mi succedeva con il kajal in matita.

Tuesday, 11 July 2017 00:10 Giulia Ottimo

Ottimo prodotto, utilizzo il kajal sulle sopracciglia con un pennellino obliquo, coprendo i vari buchetti, poi vado con il mascara utilizzandolo però solo dalla parte del pettinino e non da quella piatta cosí coloro e pettino in un solo gesto. Usato in questo modo ottengo un effetto molto naturale.